Janita teki minulle ensimmäisen luukun, iso kiitos!

1099322.jpg

Luukusta paljastui kiva virkattu kukkanen ;)

1099325.jpg

Päivä alkoi vikkelästi... Olin eilen pikkujouluissa, ensin töissä ja loppuillasta juhlassa mukana. Kotiuduin kahden aikaan yöllä, kuudelta kello soimassa ja kohti hämeenlinnaa... Ei kovin kiva alkuaamu, mutta itse aiheutettua ;)

Pelit meni hyvin. Hämeenlinnassa käytiin mielettömässä lelukaupassa. Siellä on niin paljon leluja, etten ole eläessäni nähnyt missään kaupassa kerralla niin paljoa. Ihme kyllä, mitään ostettavaa siellä ei ollut. Kierreltiin vielä kiva sisustuskauppa ja pastilli niminen karkkikauppa. Ihania joulujutskia molemmat pullollaan, mutta ihme kyllä, sieltäkään en ostanut mitään!

Kotimatkalla välähti että käydään vihdoin ja viimein koiramäen pajutallissa. Kun kuitenkin kaksikin kertaa viikossa ihan vieressä käydään ja suunnitelmissa on ollut käydä siellä.  Ja en olisi uskonut miten ihana ja tunnelmallinen paikka se on. sieltä ostin kuitenkin vain pienen pajukorin. Hinnat kyllä edulliset, mutta suorastaan runsauden paljous teki päätökset vaikeaksi. Ja ehkä minun ostovimmaa hillitsi että mies matkassa mukana..

Nyt lähden hiukan siistimään kotia, Sonja ja Elsi tulee meille kahville, ja tuo samalla puuttuvia luukkuja kalenteristani. Huomenna Vellu tuo oman ja Hegen luukut, Tarja laittaa postissa. Joten eiköhän alkuviikosta kalenteri valmis!

Liekö muuten tämä olotila, mutta en aamulla kuudelta herätessä muistanut että on Joulukuun ensimmäinen päivä! Olen aivan järkyttynyt, että minä saatoin sen unohtaa! Eipä kyllä Annikaan muistanut. Ja huomaan että nyt on mun ajateltuja asioita jääny tekemättä, joten tästä on vain ryhdistäydyttävä :)