Olisi kiva saada mukaan enempi meitä jouluhulluja! klikkaa mun kategoriasta ja ilmoittaudu mukaan!

Oikeastaan nyt itse odottelen torstaita, mun synttärit, jee! Mulla on silloin tupperkutsut ja ajattelin tarjota hiukan esimakua Joulusta. Kakun meinasin tehdä, mutta pitäiskö laittaa joulutorttuja ja glögiä? mun ainakin rupesi just nyt tekee mieli joulutorttuja :)

Toisekseen odottelen lumen tuloa ja sitä että postiluukusta alkaa tupsahtelemaan luukkuja mun kalenteriin.

Kävin tänään jumpan jälkeen kaverini kanssa, terveisiä Heidille ;) kiertelemässä kaupoilla. Aika kivoja paperiarkkeja, jouluisia, olisi kirjakaupassa ollut. Niitä jo yks päivä himoitsin, mutta totesin etten tarvitse. Minä onneton olin jättänyt kukkaron kotiin, enkä voinut oikein mitään ostaa... Toki kaverilta varmistin että jos jotain OIKEIN kivaa löytyy niin lainaako. Lupasi niin, mutta ei mitään oikein erikoista ollut, joten ei tarvinnut lainata.

Viikonloppuna olen suunnitellut meneväni Ikeaan, tuli kiva kuvasto. Ja siellä "pari" juttua jotka ihan pakosti haluan. Tuskin olen aikomukseni kanssa ainoa joka havittelee niitä, ja yleensä kaikki mitä menen varta vasten hakemaan on tietty loppu. Eiköhän ainakin niitä kivoja joulupapereita ja muita pakkaustarvikkeita sieltä löydy.

Kati