Tätä hetkeä olen odottanut, toivonut ja pelännyt.

Meidän koti, oma ihana koti, jossa asuimme lähes 11 vuotta, on myyty!

Eikä siinä kaikki, meillä ei ole vielä tiedossa uutta, halusimme vanhan ensin alta pois. Toki meillä on paikka minne muutamme väliajaksi. Mutta, kun muutto on JO tämän kuun loppuun mennessä!

Voi, muutenkin olen herkällä tuulella, niin eilen sitten olen itkua vääntänyt urakalla, en raaski jättää meidän kotia... Ja MUN joulu on pilalla, vieraassa paikassa.

Nyt mun täytyy joulusiivon sijaan, tehdä joulupakkausta. Pikku hiljaa viemme tavaroita sijaiskotiimme. Mietittiin kyllä sitäkin että jättäisimme pakolliset ja muuttaisimme joulun jälkeen, oltaisiin joulu vielä täällä, mutta katsotaan. Olen ehkä kolmen tunnin yö valvomisen jälkeen sopeutunut ajatukseen "erilaisesta" joulusta. Eikä se nyt ihan kamalalta tunnu, onhan siellä meidän tavarat. Sitäpaitsi mehän itse sen joulun loppupelissä teemme.

Mullahan oli tälle vuodelle kolme tavoitetta; uusi vauva, uusi koti ja naimisiin meno. Kaksi kolmesta on jo melkein toteutunut, ainakin hyvällä mallilla ;) Ja jos sitten siirrän kolmanne suosiolla ens vuoteen, taitaa olla hiukan stressavaa tähän hätään.

Syystä tai toisesta en saanut saanut tälle päivälle luukkua. Mutta Anni lupasi tehdä jotain kivaa koulusta tultuaan.