Äitini on tehnyt minulle tämän päiväisen luukun:

1131092.jpg

Ja sisällä avaimenperä! kiitos äiti ja hyvää synttäriä ;)

1131095.jpg

 

Tänään tuli postissa "lämmöllä sinulle" kirje jonka avasin heti ;)

1131101.jpg

Jani on lähtenyt jo pikkujouluihin, me mennään Annin kanssa taitotartuntaan puoli kuusi, jalkapallojutskia. Sieltä kaupan kautta kotiin. Olen edelleen ihan puhki, tänään iski töissä migreeni, näkö heikkeni, ei onneks huono olo tullut, mutta ihan pihalla olin lähes koko päivän. Vielä päätä särkee. Piti siivota ja laittaa kotia jouluisemmaksi, mutta nyt ei huvita. Ja silloin olen jo aika kipeä jos Joulu ei innosta... Maanantaina minulle tehdään pieni toimenpide, olen sairaslomalla muutaman päivän. Sekään ei nyt huvittaisi, viime kerralla jouduin lähtemään yöllä sairalaan veren vuodon vuoksi ja aamusta vielä uudestaan tikattavaksi. Saas nähdä miten nyt käy. Huomenna aamusta salille ja kaverin mukaan lupasin lähteä Ikeaan kantoavuksi, ei mennä soppailee tällä kertaa, mutta eiköhän jotain pientä lähde mukaan kuitenkin..

Tässä vielä Annin savikerhossa tekemä mopsi

1131104.jpg

1131105.jpg

Tämä on aika suloinen ja isohko.

Kivaa viikonloppua,

Joulunodotuksin Kati