Itseasiassa hissukseen satoi samalla kun eilen kirjoittelin tänne, oli vain verhot kiinni niin en huomannut ;)

Ei sitä paljon ole, mutta kuitenkin

1036257.jpg

Tein taas löytöjä Tiimarista, alekorista... Ajattelin näitä suklaakarkkien kera pakata minun muutamalle ystävälle. Pitäisi vaan ensin käydä siellä henkilökuntamyymälässä joku päivä. Tälläinen tuoksupussi ja sydänpiparirasia pakettiin. Tuli ostettua jokunen piparirasia ihan "kaiken varalle", kun maksoivat vain 80senttiä paketti! Olen tehnyt paljon kivoja edullisia löytöjä tänä vuonna.

1036267.jpg

Tänään olen saanut Annin joulukalenterin luukkuja täytettyä, vielä on yli puolet täyttämättä. Olen pitkin vuotta kerännyt myös kaikkea pientä kivaa, kalenteria varten.

Lahjoja en ole saanut aikaiseksi pakattua, itseasiassa mulla ei ole kivaa paperia. Joulupapereita on, mutta ne ei nyt tunnu kivalta, joten en voi pakata ennenkuin saan mieluisia. Pakettien pitää olla kauniita ja huolella tehtyjä.

Kortteja on tarkoitus vihdoin tänään väsätä lisää. Eilinen meni kyllä ihan vaan siivotessa. Tein Annin huoneeseen tilaa, kaksi isoa mustaa jätesäkillistä sieltä lähti kaiken laista sälää, kiviä ja paperisilppua. Mietin vain että mistähän on perinyt tuon kaiken kivan ja kauniin tavaran haalimisen? Aamulla vaahtopesin meidän olkkarin mattoa, siinä onkin aina parin tunnin urakka, iso vaalea villamatto. Ihan mutta työläs. Ja nyt on vielä uunissa vaahdot, se kärytti niin ruokaa tehtäessä että melkein silmiä kirveli. Ne kun tehty, niin voin hyvällä omalla tunnolla askarrella. Ajattelin näistä koristekartongeista tehdä itse kuoria joulukorteille ja varmaan korttejakin.

1036271.jpg

Tuossa on ihania paperiarkkeja, on sellaisia läpikuultaviakin. Kuva taas huono, harmi. On lumiukkoa, tähteä, joulunallea ja kultaa

1036287.jpg

1036294.jpg

Sain muuten perjantaina haettua postista minun synttäriswappini saksasta. Olin kertonut rakastavani Joulua, tälläinen tuli. Kahdella rasiallisella suklaata, toisen annoin siskoni pojille

1036304.jpg

Olisikohan tuo piparkakkumaustetta?

Ja lopuksi eräs Jouluun liittyvä asia niin minulle kuin varmaan monelle muullekkin. On tämä vaan joka vuosi katsottava ja kuunneltava musiikki. Tämä on Joulua, lumiukko. Onneks saimme viime jouluna Sonjalta tämän kirjan, voimme ottaa hiukan esimakua

1036312.jpg

Kati