Olen tässä nyt iltaisin lukenut mun aarteita, Joululehtiä! Olen säästänyt lehtiä kauan, jokaisen kotivinkin Joululehden, sekä myös muut lehdet missä on Joulua... Anni äsken kysyi kun kuvasin noita Joulululehtiä, että aionko myydä ne? En, huudahdin, en koskaan! Oikein itseäkin nauratti, kun vielä kysyi että kuinka nuo voi olla sulle niin tärkeitä, nehän on vain lehtiä...  Meillä kotona olkkarin pöytänä sellainen kaksiosainen arkku, toinen puoli on TÄYNNÄ näitä mun Joululehtiä. Ajattelin kyllä hiukan tässä joku päivä päivittää niitä, lisää kun tulee joka vuosi.

1021013.jpg

Näitä lukiessa tulee melkein paniikki, niin ihania leivontaohjeita, kortteja ja ennenkaikkea ihania koteja! Tuntuu että kaikkea haluaisi tehdä, ei vaan taida aika riittää.

Eilen olin pikkutyttöjen kanssa leffassa, siellä tuli traileri marraskuussa ensi-iltaan tulevasta Joulutarina(?) nimisestä kotimaisesta elokuvasta, ja sen lupasin mennä tytön kanssa katsomaan. Tietty itsekin haluan. Nyt on pari pitkää ja kiireistä työpäivää edessä, en taida paljoa ehtiä Joulua ajatella, ehkä muutamia kortteja illalla tekee rentoutuakseen.

Ihanaa Joulun ja lumenodotusta teille kaikille!

Vielä on reilut pari viikkoa aikaa tulla mukaan SJY:n, ja sitten se sulkeutuu. Ja sitten me päästään Jouluostoksille, jee!!!

Laittelen jokaiselle osallistujalle sitten tarkempaa tietoa salaisen Jouluystävän kera, kunhan tämä aika umpeutuu.

Terkuin Kati